loading...
mashaddownload
mashaddownload بازدید : 82 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (2)

کارد گربر
خرید آنلاین


37 آکاایران: دلایل نفخ شکم آکاایران به گزارش آلامتو به نقل از سلامت ؛ نفخ، یکی از متداول ترین و البته بارزترین بیماری های شکمی است. پیش از این که خوردن لوبیا پخته را برای همیشه ترک کنید بهتراست بدانید نفخ که چیزی جز هوا و گاز اضافی به دام افتاده در دستگاه گوارش نیست، بیشتر به نحوه خوردن مربوط می شود تا خودِ آن چیزی که می خورید. به گزارش آکاایران شش چیز کوچکی که تاثیری بزرگ و شگفت انگیز روی دورکمرتان دارند: عاشق آدامس جویدن هستید. ...
38 دلایل نفخ شکم عاداتی که باعث نفخ می شود
39 دلایل نفخ شکم عاداتی که باعث نفخ می شود
40
41

شرط اول برنامه غذایی

شرط دوم انجام دادن  ورزش های هوازی

شرط سوم تمرینات شکم

الف -بالا آوردن پاها در حالت خوابیده

ب _انجام حرکت ورزشی دراز و نشست

ج _انجام حرکت ورزشی پا دوچرخه


ایرج
140 slm shoma bayad tamrinate havaziton ro bbrid bala va baraye zire shekmeton tamrinate marbote ro har jalase yni hade aqal roz dar hfte anjam bedid hamrah ba rezhime monaseb
141
142 سلام خسته نباشید...من هفته هست که دارم چربی سوزی میکنم تقریبا همین کارا رو میکنم حدود کیلو کم کردم ولی میخام شش تکش کنم ولی یه مقدار کم چربی رو پایین شکمم هست ولی چهارتای بالا شکل گرفتن ..میخاستم بدونم واسطه اون پایین طناب با حرکات هوازی بزنم چربیش از بین میره

150 سلام خسته نباشین این تمریناتی گفته شده انجام بدین دوستان . البته من خودم خیلی وقت پیش و در مقیاس بالاتری انجام دادم تو ورزش کشتی . وااااقعا تمرنات طاقت فرسایی انجام دادم الان هم واقعا جوابشو گرفتم(کاملا سیکس پک) سعی کنین برای اینکه چربی سوزی کنین و شکم سفت و پهلو های لاغری داشته باشین اصصصلا از مواد دارویی استفاده نکنین نمیگم اون ها تاثیری تو لاغر کردن سریع ندارند ولی باید بدونین که غیر از بحث ضرر هایی ک دارند وقتی که شکم شما عضله گرفت به همون سرعتی که اونجوری شد به همون آسونی و سرعت هم باز به حالت اول برمیگرده و شما میمونیدو یه سری مواد شیمیایی مضر داخل بدنتون که بعد ها اثرشو میبینین و یه شکم بد فرم موفق باشین

158 سلامددوستان داشتن شکمی صاف نیازمند تغذیه ی خاص و تمرینات مداوم و البته دشوار میباشد بارعایت این دو مهم به هدفتون میرسید ولی برای داشتن شکم شش تکه بهتره رویایی وتحت تاثیر عکسهای اینستاگرام و مدلهای هالیوود نباشیم چون شرایط و تغذیه و نوع تمرینات اونها کاملا متفاوت با ماست بدنسازان ماهم اغلب باسوما عضلاتشون رو کات میکنن پس بدون مقایسه واقع بینانه تر و با انرزی بیشتر با برنامه صحیح بسوی موقیت گام برداریم اینجانب گوی سوالاتتون هستم موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دلدار موزیک در تاریخ 1400/12/20 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی
وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 318
  • بازدید ماه : 318
  • بازدید سال : 11,469
  • بازدید کلی : 37,519