loading...
mashaddownload
mashaddownload بازدید : 51 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

قيمت پمپ باد فندکي
روغن براي ريش

من اتاق خاااکی خودم رو بیشتر از اینا دوست دارم
نه حکایت ، گربه دستش به گوشت نمی... نیست ها ! کلاً راه های خیلی بهتری برای هزینه کردن پول وجود داره ... چجوری برای آدمها اینجور چیزها جالب توجه هست ؟ خونه یک جایی هست که توش احساس آرامش داشته باشی . همین ! میخواد یک قوطی کبریت باشه یا ... اینا ... من حتی هوس داشتن چنین جاهایی تو سرم نیست ، چنین پول هزینه کردنهایی واسه اینجور چیزها احمقانه هست .... من اگر پول داشتم میدوسنتم باید کجا هزینه اش کنم ، آخه اینا دکور ؟ این خونهه ؟ چرا شما اینقدر ماقبل تاریخ هستین ؟
آخه چه میدونید با 100 برابر هزینه کمتر چه چیزهای قشنگی میشه ساخت !
قشنگ معلوم از این آدمها هست که پول و سرازیر کردن سریع آبدوغی ساختن واضحه ........
مشکل شما این هست که از زمان عقب هستید
نه فعلتون ! حتی ذهنتون هم ...
به نظر من خونه بايد طوري باشه كه خانواده همديگه را هر لحظه ببينند معمولن تواين خونه ها دختر خانم تو اطاقش مشغوله گوشي خودشه پسره تواطاقش مشغول كامپيوتر خودشه خانم خونه همش وقت ارايشگاه داره وخياط ومرد خونه همش سرقراره حالا چه قراري بماند پس زندگي تواين خونه جهنمه برادر حسرتشو نخوريد چون صاحبان اين خونه ها حسرت زندگي من وشمارادارن خودتونه عشقه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 305
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 11,456
  • بازدید کلی : 37,506